The year of working out

Nu skiter jag i nyårslöften. Utom ett. Fast något löfte är det inte direkt, snarare ett tema.
2011 - The year of working out
I år ska jag verkligen ta tag i träningen. Börja på gym och så. Jag har faktiskt börjat lite smått redan idag, jag sprang nästan hela vägen till Lucullus. Sen var mina ben som spagetti. Men det är väl bara bra?
2010 var typ the year of becoming a vegetarian för min del och det gick riktigt bra. Och det var bara början, jag är ju fortfarande vegetarian och har inte några planer på att börja äta kött igen. Hoppas även att det här med träningen kommer att vara början på en helt ny livsstil. En sundare sådan.
Jag tror på träningsåret 2011. Med mycket vilja är allt möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0