Chilla chilla

Idag har jag inte gjort mycket direkt. Gick upp typ klockan ett och sen gjorde jag nästan ingenting fram till lite innan kl åtta då jag åkte och köpte popcorn till mig och mamma. Sen kollade vi på ett bakom kulisserna-program om sista Harry Potter-filmen. Lite sorgligt att se faktiskt. Vill inte tänka på att allt snart är slut. Fast egentligen är det ju långt ifrån slut. Så länge det finns HP-fans kommer fandomen att leva kvar och historien om Harry Potter kommer nog aldrig att glömmas bort. Inte på väldigt länge, åtminstone.
Kollade lite på American Pie 2 också. Precis min typ av film, haha! :)
Igår var jag på Tinnis med Isabella, perfekt väder för att sola och bada förutom ett stort jäkla moln som försökte jäklas, och sen blekte jag håret. Inte så jättestor skillnad men lite ljusare är det ju. Grejen är väl den att jag redan är blond så förändringen är inte slående. Blev nöjd i alla fall. Slänger upp bild imorgon - kanske. Vill inte lova för mycket!
Puss och kram på er allihop! Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0