FUUUCK


Neeeeeej, jag tror tametusan jag har fel styrka i mina glasögon för en del "linjer" är helt sneda, viss text är fortfarande suddig (på tv typ) och allt känns lite... bisarrt i dem. Jag är SUR. De kostade asmycket. Bara glasen kostade över 2000! AAAAH jag börjar typ gråta för jag vill kunna ha dem på mig 24/7 och inte bara då jag helt enkelt inte ser NÅGONTING utan dem.
Dessutom är det så förbannat varmt ute så de glider ner. Jävla växthuseffekt eller vad det är. (Fast det är rätt skönt faktiskt. Att det är så varmt alltså.)
Men åååh, jag vet inte vad jag ska göra. Måste säkert byta ut glasen.
Jag svär på riktigt i det här inlägget. Jag svär typ ALDRIG i den här bloggen, inte riktiga svordomar. Ni fattar inte vad irriterad jag är just nu alltså. Jag fick ju glasögon för att jag skulle använda dem, inte för att de skulle ligga i sitt fodral och glo utan mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0