Mackan

Du vill ha en macka. Men du är inte ensam om att vilja ha mackan. Det finns bara en macka, den mackan, i ditt liv, och i dina ögon får den alla andra mackor att blekna i jämförelse. Du älskar verkligen den där mackan, är beredd att göra vad som helst för att få den. Eller är du verkligen det? Hur mycket är du egentligen villig att riskera för mackan? Okej, kanske inte ALLT, du vill inte drabbas av extrem mack-besatthet. Mycket är du beredd att göra. Men du måste ta sats innan du kan ta språnget fram till disken och lägga beslag på mackan (om mackan nu vill ha dig).
Men du hinner inte. Det är försent. Mackan är redan tagen. Du tar det hårt, och du kommer aldrig riktigt över den där förbaskade underbart fantastiska mackan.
Men så en dag ser du att mackan är tillbaka. Den ligger där och ser smaskig ut. Och den här gången tänker du inte låta den glida ur händerna.
Om mackan nu vill ha dig.

Tänk om mackan vill tillbaka? Mackan kanske inte alls är redo för en ny uppätare. Eller redo och redo, mackan kanske helt enkelt inte vill HA någon annan uppätare en den föregående. Eller så vill mackan ha någon annan, men inte dig.
Vad gör du? Tar risken utan att tveka? Väntar och försöker ta reda på om mackan skulle kunna tänka sig att överlämna sig själv till just dig? Eller går du bara och hoppas på att mackan, utan någon som helst vink från din sida, ska komma till dig och praktiskt taget be om att bli uppäten av dig?
Du sa ju att du inte tänkte låta mackan komma undan den här gången.
Vad ska du göra?

Kommentarer
Postat av: Christina

Jag tror nog att jag skulle vänta... Den dom väntar på något gott väntar aldrig för länge :) Men så är jag väl den typen som inte tar itu med såna saker som åtrovärda mackor här i livet. Jag tror att jag helt enkelt tycker bäst om att vänta och se. Fast det är ju antagligen (eller iaf till stor del) därför jag inte haft så mycket tur med mackor...



Men det löser sig! Jag lovar! Finns här för dig <3

2011-07-24 @ 14:52:54
Postat av: WTF

WHO THE FUCK CARES ?

2011-07-25 @ 22:18:57
Postat av: Maja (Miss Minette)

Christina: Desamma! Kram på dig! <3



WTF: 1. Svar: DU! Det verkar ju lite så i alla fall eftersom du först kommenterar inlägget den 23:e och sen igen den 25:e... Om du nu inte skulle bry dig måste du ju inte läsa min blogg. :)

2. Inte en chans att jag godkänner din andra kommentar... Oavsett om du är på rätt spår eller ej så förstår du kanske att det finns en anledning till att inlägget heter "Mackan" och inget annat.

2011-07-26 @ 20:02:55
URL: http://missminette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0