Norge. <3

Bild från Google.
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Finns nog inte många som inte hört om det förfärliga som har hände i Norge för några dagar sen. En sån jävla pantad idiot som den gärningsmannen (kan nu för allt i världen inte komma på vad han heter, men ni förstår ju vem jag menar) borde man inte ens hålla någon rättegång för, han borde åka in på livstid direkt. Och då menar jag Livstid som i att Sitta inne till den dagen han dör, inte 12 år eller nåt annat trams. JAG HATAR NAZISTER OCH RASISTER.
Tankarna går till de döda, deras anhöriga, och alla andra inblandade. Att en sån sjuk jävel ska få förstöra människors liv, det är ofattbart.

Kommentarer
Postat av: anonym

Jag håller med dig helt och hållet. Men det som är glädjande i det hela är kärleken i Norge och från omvärlden till alla norrmän.

2011-07-26 @ 23:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0