Ystad utan minneskort

Vi åkte till Ystad idag, mamma och jag. Lagom varmt och inte speciellt soligt. Bra väder för shopping! Tog självklart med mig kameran. Tänkte fota en massa. Det gick inte. Hade nämligen glömt minneskortet på hotellet eftersom jag förde över bilder igår. Då blev jag inte glad. Men vi hade trevligt ändå!
Christina ringde mig, hon är påväg till Italien med tåg. Hon skulle stanna i Malmö och frågade om vi kunde ses, vilket ju tyvärr inte gick eftersom det är ganska långt mellan Ystad och Malmö. Men vi snackade i alla fall i en kvart. Ha det så bra i Italien! (Inte för att du kommer se det här när du är där, men ändå! :D)
Hittade ett par skitsnygga skor, tror de var av mocka med nitar på (ballerina), men de kostade 500 spänn och jag försöker spara pengar. Tänkte fota dem men kameran var ju oanvändbar och mobilen hade nästan laddat ur, och mamma + iPhone hade gått iväg. Ni får helt enkelt tro mig när jag säger att de var snyggggga. Fick lite nagelfix av mamma också, sådant gillas!
Sen fick jag en klänning av henne (alltså hon betalade) och en annan klänning köpte jag själv. De är hur söta som helst, ska ha nån av dem imorgon om vädret inte är alltför dåligt. Blev panik i provrummet eftersom affären höll på att stänga, men det löste sig och alla blev glada.
Tack för alla saker du köpte till mig, mamma! Och tack för en mysig dag! :)

Kommentarer
Postat av: silkeskatten

Tack själv! Det är kul att resa med dig!!

2011-07-04 @ 21:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0