I keep failing idag! :(

Klistrar in min Facebook-status bara för att den är så sjukt awesome:

Stångåstaden kom förbi. De skulle fixa tv:n.

Jag: "Pappa sa typ... Han frågade... Han sa typ att jag kunde fråga... Han frågade om jag kunde säga... Kan ni komma tillbaka senare??" XD


Ja. Story of my day. Kom försent till skolan, mer än vanligt, och sen glömde jag i vilken sal vi var. Några timmar senare råkar jag ringa SOS. I åtta minuter innan jag märker det. På lunchen tar jag kolsyrat vatten av misstag. Har ALDRIG hänt förut. Sen, när jag står utanför ytterdörren och ska låsa upp inser jag att jag tappat nyckeln. Jag springer tillbaka, nerför trappan, uppför trappan och uppför backen (kom jag så långt?) och sen inser jag att jag INTE har tappat nyckeln utan att den liksom hänger ovanför/nedanför "spännet" på nyckelbandet. Jag håller alltså i själva nyckelknippan, så hur i helskotta kunde nyckeljäkeln ramla av? Och oj, glömde jag säga att jag tappade mobilen 5 gånger?

Jag fattar inte vilken otur jag har idag alltså. Orka, jag som är så awesome! Fast det är jag ju i alla fall, i och för sig...

Orka. Haha. OrkaN. En orkan? Kanske var därför nyckeln åkte av. Det blåste på den och så gled den av. Men borde inte jag ha märkt det i såna fall?

Kommentarer
Postat av: silkeskatten

Roligt inlägg men hur kunde ringa SOS utan att de reagerade?

2011-03-31 @ 20:26:05
Postat av: silkeskatten

Roligt inlägg men hur kunde ringa SOS utan att de reagerade?

2011-03-31 @ 20:27:15
Postat av: Maja (Miss Minette)

Vet inte :S det kanske de gjorde, fast inte jag hörde :)

2011-03-31 @ 21:15:02
URL: http://missminette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0