MALLORCA

Ska upp och packa klart imorgon bitti...
Imorgon drar vi till Mallis! Äntligen! Ska bli askul! :)
Var på Ikano idag (sprang halva vägen hemifrån till Resecentrum för jag missade bussen PRECIS, seriöst, den åkte precis när jag kom fram, så jag var helt jäkla slut i två timmar efteråt), jättetrevlig busschaufför som körde 10:an måste jag tillägga! I alla fall skulle jag fråga om kameran, för när jag för över bilder trasslar det lite, så jag fick hjälp med det. Det konstiga var att de bytte ut mitt batteri mot ett annat eftersom mitt var urladdat, och sen när jag skulle gå frågade jag "Fick jag tillbaka mitt batteri?" och de bara "Jaa" men sen när jag kom hem såg jag att batteriet var laddat, så jag fick ju inte tillbaka det! Skumt... Egentligen gör det ju ingenting, jag fattar inte varför det stör mig, det bara gör det! Mitt sprillans nya batteri liksom! Fast skitsamma, nu ska jag fota skiten ur... tja... ALLT nere på Mallis!
Mallorca: 1 DAG KVAR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0