Mercredi

Jag höll på att ramla ihop av trötthet imorse - och det gjorde jag också. Jättemånga gånger. Jag har ramlat, ramlat, ramlat, ramlat och ramlat idag. Och svajat men det är skit samma!
Efter skolan gick jag ner på stan med Albin och fikade och gick runt lite, det var jättetrevligt! Sen åkte jag hem, och så träffade jag Christinas mamma på bussen (eller jag kollade upp och tänkte: "Är inte det där Christinas mamma?" och så skickade jag ett sms och frågade om hon var på bussen och det var hon, hehe).
Flöjten, orkestern och gitarren var inställt idag nämligen. Har kollat lite på Grey's Anatomy, men nu ska jag nog gå och lägga mig för jag pallar inte vara trött, det är jobbigt ju! Och vingligt!
Mallorca: 5 dagar kvar (och jag börjar panika totalt! Har fortfarande inte köpt bikini, dumma H&M har ju inte den jag vill ha! Undrar om det är försent att beställa online...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0