Spanska rytmer

Igår var Christina och jag på Östgöta Blåsarsymfonikers konsert i Konsert och Kongress (den som jag missade genrepet till). Markus Leoson var gästslagverkare. De var så otroligt duktiga och det var verkligen helt fantastiskt att lyssna på. Jag har inte varit på någon stor konsert med klassik musik tidigare, inte vad jag kan minnas i alla fall (helt förskräckligt! Snacka om att jag har gått miste om något). Både jag och Christina drömmer om att sitta där en dag och spela... Jag frågade min flöjtlärare om han kände till några läkare som var med i någon stor orkester och det gjorde han! Det är det jag ska satsa på. Att bli läkare, och sen musiker vid sidan om. Bättre kan det väl inte bli, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0