Sweet home... ehh... Linköping!

Okej, vi är inte riktigt hemma i stan än, men vi är i alla fall hemma i Sverige! Sitter i bilen. Skönt att jag är ledig och kan chilla imorgon. (P.g.a att det skulle bli lite sömnbrist annars tog jag ledigt en dag till... :P)
I förmiddags var jag riktigt ledsen över att vi skulle åka, men nu känns det inte så farligt längre, även om jag saknar Spanien såklart. Det ska bli trevligt att träffa alla igen på tisdag. Blir lite stressigt bara för jag har inte gjort så mycket läxor än, även om jag gjorde en del på planet, och sen har jag varken övat på flöjten eller gitarren under tiden jag varit borta. Men det löser sig! Nu ska det bli skönt att åka hem till farmor och sova. Dessutom har farmor "roligare" frukost än vad jag är van vid, hehe! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0