3 år på Fefo!

Igår... Usch vad trött jag var på den här bilden, orkade inte gå och lägga mig!

Hurra! Idag är det tre år sen jag blev medlem på Fefo, världens bästa community! Trodde det var den 28:e igår, blev lite förvirrad... Men det är idag hursomhelst. Ett år sen vi var på klassresa i 6:an också, det var nice!
Har varit på stan idag, vi har "bokat" en Samsung Galaxy S2 (den var slut men vi har paxat en) så om en vecka eller kanske lite längre kommer jag att ha en sån :) Beror lite på när den kommer in. Och så tar det fyra arbetsdagar att flytta över numret. Men vem bryr sig, JAG SKA FÅ EN GALAXY S2!!! Är jätteglad! När jag gick in i Teliabutiken trodde jag att det skulle bli en Galaxy S, men så tänkte både jag och mamma att vad tusan - klart vi ska ha en 2:a! Det är jättebilligt med abonnemang faktiskt, inte dyrare än den jag har nu. Nästan billigare när surf och sms ingår i månadskostnaden. Yay säger jag bara!
Sen gick Christina och jag lite på stan och jag köpte ett rosa diadem med nitar. Christina köpte ett lila med rosett och blå hårsnoddar. Imorgon måste jag shoppa igen för jag har inget att ha på mig till Försommarsång. PANIK! Ska ringa Ewe, vi tänkte gå tillsammans nämligen. Hoppas man hittar nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0