I'm a bad blogger...

Typ 2 veckor sen jag bloggade ordentligt men jaja så blir det ibland :). Så himla mycket som händer känns det som! Usama bin Laden dör (haha visste typ inte vem det var först när jag hörde det), vi hade konsert med kammarkören, jag var på Café Liberal i onsdags och mycket mycket mer.

Och i fredags hade Chill Out sin andra spelning! (Om man inte räknar med failspelningen i december men seriöst den gills inte.) Det gick sådär. Helt ok. En mycket trevlig nyhet är att Albin har hoppat in! Han kom med 3 timmar innan giget, hehe.

OCH AAAAAAH ERIC SAADE KOM 3:A I ESC!!! Jag trodde inte mina ögon. Och allt började i min kära lilla hemstad LINKÖPING. Men fatta vad sur jag blev när Lettland puttade ner Sverige från 2:a-platsen. Dumma Lettland! Inte okej. Nej nej. Men att komma trea är ju inte helt fel. Heja Eric! Grattis! Jag älskar dig... typ!

Och sist men inte minst: Grattis till min kusin Clara-Stina som fyller 16 år idag! See ya! Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0