Nämen titta jag lever :)

Jorden gick ju inte alls under! Gött, eller hur? Vad ledsen man hade blivit om man hade vaknat upp och varit död...

Fast jag är ändå ledsen. Jag är fortfarande jätteförkyld, så jag missar orkestern idag :'( Jag blir så SUR! Vi skulle spela tillsammans med en finsk orkester och grilla korv efteråt. Mmm jag älskar korv! Alltså sojakorv... Man är ju fortfarande veggie vet ni ;)

Usch och fy. Jag är arg. Fast å andra sidan är det rätt skönt att vara hemma när man är sjuk... Men grejen är ju den att jag VILL INTE VARA SJUK!!! Jag vill vara frisk och gå på orkesteeeeeeeeeeeeern!

Nu har jag klagat färdigt. Nu ska jag göra nåt annat. Och jag kanske missar friluftsdagen imorgon. GAAAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0