Orka

Ersättningsmobilen: Sony Ericsson Elm

Jag vill sova...
Christina och jag vann typ med vår raket på fysiken... TEKNIKEN MENAR JAG! Vår flög längst. Har failat så mycket på tekniken tidigare, det är svårt! Varför blandar jag ihop fysiken och tekniken HELA TIDEN?! Det börjar bli jobbigt ju.
Jag gick inte på marschen, vi hade 3 förhör/test/prov idag och jag känner att jag kan inte missa mer skola nu. Christina gick däremot, hon frågade och så fick hon ledigt. Så de är sura på mig på orkestern nu. I alla fall, engelskprovet gick jättebra (tror jag), svenskprovet gick jättebra (tror jag) men SO-förhören gick åt helvete. Och det är en underdrift. Fick tag i papperet igår och fattade att vi skulle ha det idag på gympan. Så jag hade inte tränat något. Alls. Lyckligtvis ska jag typ få göra om dem på tisdag.
Sen sprang jag Coopers löptest, fatta vad jobbigt. Försämring och allt. Förra terminen fick jag typ 15.50 minuter eller nåt, nu fick jag 16.34. Men whatever. Nästa termin kommer jag igen! Jag är mest glad att jag inte föll ihop och dog. Jag tränar ju väldigt väldigt ofta vet ni. Och SNIGLARNA var där. Men Ewe och Christina peppade mig så det gick bra :)
Jag har också fått tillbaka min mobil och gissa vad? DEN FUNKAR FORTFARANDE INTE. Men min bindningstid har gått ut nu så jag ska få en ny. Jippie!!! Det weirda är att det typ inte blir dyrare. Det är fördelen med abonnemang vet ni. Så om nån försöker sms:a mig nu så är det inte att jag dissar er, okej?
Nu orkar inte jag skriva mer hejdå godnatt.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-20 @ 20:12:49
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0