Sammanfattning av veckan

Spex... Usch den där baddräkten är alldeles för liten!
Jag gillar sammanfattningar :)
Har varit värsta failveckan. Först var det när jag och Christina gick med Stina till bussen. Jag tyckte jag såg 15 komma på andra sidan gatan och den kommer bara var 20:e minut så jag sprang mot rött över gatan det fortaste jag kunde och Christina hängde på, och så insåg jag att det var 3 och inte 15! Sen var det i skolan när vi skulle ha race med bilarna som vi gjort på tekniken. Jag tänkte inte på att man inte fick knuffa på bilen så det försöket blev diskat! Och sen satte jag mig på ett bord som nästan välte. Och just det, i tisdags eller onsdags eller nåt höll jag på att ramla av stolen på lunchen.
Var hos Christina i torsdags och hos Stina i fredags. Hos Stina råkade jag hälla ut ganska mycket grejer när vi bakade. Failet fortsatte alltså. Igår firade jag valborg med Ewe i Tannefors. Vi hade massa trevligt även om vi inte var där jättelänge! Jag var sjukt irriterad igår. På två tröjor. Och på att jag glömde kameran hemma. Visste ni vilken surpuppa jag är ibland? Sen åkte vi hem, Ewe till sig och jag till mig. Tydligen kan man betala med kort på landsbygdsbussarna! För övrigt var alla man stötte på fulla. Fattar inte vad som är så jäkla kul med att vara full. Jag vill bara dricka för att det är gott. När jag blir 18 alltså!
Idag var jag och spelade med orkestern i Gamla Linköping. Det gick rätt bra. Sen drog jag, Christina och Ewe hem till mig och badade i Stångån. Fast 2/3 badade inte. Gissa vem som gjorde det? Sen tog Ewe bussen hem och jag och Christina kollade på "Tjenare Kungen". Vi har ju box nu.
Och så har jag kollat på Big Brother. Tyckte inte om att Sonia åkte ut, men jag vill å andra sidan att alla ska vara kvar, hehe! Kul att Rodney var där också. Har inte kollat så länge så jag kände inte igen de andra två.
Och VET NI VAD SOM HAR HÄNT? Det är en hemsk sak. Min mobil har kommit tillbaka och de har tagit bort allt! Alla bilder är borta. Alla nummer är borta. Alla sms, låttexter, röstklipp och skit är borta. FAAAAN säger jag bara. Hela mitt liv fanns för i helvete på den där telefonen. Minnen. Dum jag är som inte förstod att det skulle bli så. Blev så sist också nämligen. Men det värsta av allt? När jag försöker ladda telefonen (var därför vi lämnade in den, den gick inte att ladda) FUNKAR DET INTE. Allt är borta förgäves alltså. Eller jag hade ju ändå inte kommit åt det för jag kunde ju inte slå på telefonen förut heller. Men i alla fall. Slutsats: Dags för en ny mobil. Ace eller Wave? Det är frågan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0