Vänta lite nu...

Ska jorden gå under idag?

Är skitsjuk. Vi gick på stan och jag höll på att dö, eller asså inte dö DÖ utan ni fattar... Usch blir lite vidskeplig när jag skriver sådär... I alla fall, vi har varit hos mormor men nu är vi hemma :)

Sen har jag visst glömt att berätta men jag var hos optikern härom veckan och jag ska få glasögon! Det har jag alltid velat ha, hihi! Vi har beställt nu, skitdyrt, får nog betala lite själv för jag... ehm... glömde att berätta för pappa att glasögonen var beställda och det blev lite dyrare än vi räknat med. Jag är mästare på att trassla till saker och ting vet ni! Men det ordnar sig nog.

Sen var vi också inne i Telia-butiken och vet ni vad?? Samsung Galaxy S2 har anlänt! Så nu har jag hållit i den! Vansinnigt nice telefon! Den vill jag ha fast den är så jäkla dyr... Men man kan ju alltid drömma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0